Urząd Gminy i Miasta w Nisku przez cały okres trwania pandemii prowadzi bezpośrednią obsługę mieszkańców. Ze względu na ryzyko zarażenia dba o bezpieczeństwo pracowników oraz mieszkańców, którzy przychodzą do Urzędu załatwiać różne sprawy.

Z tego względu zostały wprowadzone środki bezpiecznej obsługi, polegające na dezynfekcji rąk, możliwości wejścia do budynków urzędu tylko w maseczce oraz w rękawiczkach, mierzenie temperatury. Dokumenty, które mieszkańcy chcą złożyć w Biurze Obsługi Klienta, poddawane są kwarantannie. Do budynku można było wejść po uprzednim użyciu dzwonka znajdującego się przy drzwiach wejściowych. Następnie portier wpuszczał mieszkańca do budynku i prosił pracownika odpowiedniego referatu. Obecnie drzwi budynku są otwarte, ale wspomniane zasady bezpiecznej obsługi stron muszą zostać zachowane.

W Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku w okresie marzec, kwiecień, maj (do 25 maja) zostało przyjętych bezpośrednio przez pracowników ok. 1770 osób, przez pocztę wpłynęło ok 3000 spraw. Od 2 czerwca 2020 roku burmistrz i jego zastępca przyjmują mieszkańców w sprawach skarg i wniosków po telefonicznym umówieniu spotkania, tel. (15) 841 56 43.

Aby zapoznać się z liczbą spraw załatwionych w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku z podziałem na poszczególne referaty w okresie pandemii KLIKNIJ TUTAJ.

G.N.

 

Fot. Marian Pelic – Urząd Gminy i Miasta Nisko

Udostępnij